Εξαγορά: 1999
Segment: Γυναικείο μηνιαίο περιοδικό μόδας, μαζί με το Βήμα της Κυριακής
Editorial: Up market, Πολυτέλεια, Αξιοπιστία, Στιλ, Καινοτομίία, Αισθητική. Η μοναδικότητα του σε σχέση με τα άλλα περιοδικά της ελληνικής αγοράς είναι η αισθητική και η εγκυρότητά του γιατί δεν ανακυκλώνει ποτέ τις τάσεις της μόδας. Δεν «πουλάει» απλά τη μόδα αλλά το «στυλ».
Τιμή τεύχους: Ένθετο με το Βήμα της Κυριακής
Σχήμα: 21 x 28 cm
Σύνολο Αναγνωστών/τριών: 441.000
Μ.Ο. Ηλικίας (Γυναίκες): 41 χρόνια
Μ.Ο. Κυκλοφορίας 2013(τ.Ιαν.-Δεκ.): 89.000 τεύχη
ΠΡΟΦΙΛ: Γυναίκα 25-54 (63%) ετών - ABC1C2 (ΑΝΩΤΕΡΗ-ΜΕΣΗ) 64%) κ/ο τάξης
Πηγή: Bari Focus
Πηγή: Πρακτορείο Διανομής Τύπου, Αργος (+/-3% εκτίμηση επαρχίας)
|