Λανσάρισμα: 1997
Segment: Τριμηνιαίο περιοδικό διακόσμησης. Κυκλοφορεί μαζί με το MADAME FIGARO και μετά μόνο του στα περίπτερα
Editorial: Πολυτέλεια, κύρος, αισθητική, στύλ. Το Maison Figaro είναι το περιοδικό deco που δεν περιορίζεται στο να παρουσιάζει τις τάσεις αλλά - πολύ περισσότερο - ορίζει το στυλ. Το Maison Figaro είναι η εικόνα ενός υψηλής αισθητικής σπιτιού σήμερα.
Τεύχη/έτος: 4 τεύχη το χρόνο - Απριλίου, Ιουνίου, Νοεμβρίου & Ιανουαρίου
Τιμή τεύχους: Ενθετο στην Μadame Figaro.
Σχήμα: 21 x 28 cm
Μ.Ο. Ηλικίας: 35,6 χρόνια
Main Target Group: Γυναίκες 18-44 ετών (64%) ABC1C2 (73%) κ/ο τάξη
Πηγή: Bari-Focus 2009B
Πηγή διανομής: Πρακτορεία διανομής Άργος & Ευρώπη |